14 Kasım 2013 Perşembe

FLORMAR ALIŞVERİŞİM

Selam arkadaşları bugün sizlere flormar alışverişimden bahsedicem.
Daha almak istediğim ürünler var ama dayanamayıp bu yazıyı yazmak istedim .
Haydi başlayalım :




LIGHTS OF FLOWERS ALL OVER BLUSH-ON : Allığın numarası LF12 .  Daha önceden bu allığı çok beğenmiştim ama bu ürüne göre fiyatı  pahalı gelmişti . %80 indirimi görünce hemen aldım  J Fiyatı 6.90



LIGHTS OF FLOWERS PRECIOUS LIP GLOSS :Benim numaram  LF43 Lıp gloss denemek için aldım birkaç karede kullandım ve beğendim başka renklerini de alıcammm . Fiyatı 3.50

 

 

LIGHTS OF FLOWERS PRECIOUS LIPSTICK : Benim numaram LF35 . Rengi mor . İlk mor rujum çok beğenerek aldımm  fiyatı 3.50




 

Siz indirimden neler aldınız  ?

 


Aldıklarım bu kadardı okuduğunuz için teşekkürler JJJ

9 yorum:

  1. merhaba, güle güle kullan canım ürünlerini, allığın rengi çok hoşmuş :))

    YanıtlaSil
  2. Rujun rengi çok tatlı :) güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Allık çok güzel duruyor fiyatı da çok iyiymiş güle güle kullan :) bende beklerim http://kozmetikmeraklisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Allık ve rujdan bende aldım :) indirimler müthiş gerçekten. destek verirsen sevinirim http://aslikozmetikmakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. aynı rujdan aldım bende canımm ama hiç birşey kalmamıs malesefff :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef hiçbirşey kalmamış belki stokları yenilerler :)

      Sil
  6. İndirimin başladığı günden beri sepete ekleyip ekleyip çıkardım, vazgeçtim, her gün tekrar girip tekrar vazgeçtim, sonra bir gün bu kadar uygun fiyatlı olmalarına daha fazla dayanamayarak tekrar alışveriş yapmak istediğimde hiçbir şey kalmamıştı :(
    Güle güle kullanın, rujun rengine bayıldım :)
    Gülfiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh keşke alsaydın rujun rengini bende çok beğenerek aldımm teşekkürler :::)

      Sil