3 Kasım 2013 Pazar

KARIŞIK ALIŞVERİŞ

Selam arkadaşlar bugün sizlere alışverişimden bahsedicem . 
ilk önce bir kazak aldım.Önündeki kaplan resminden dolayı aldım gerçekten çok hoş duruyor. Sustilo diye bir siteden aldım ücretsiz kargosu var. Fiyatı 15 tl


F&F den 3 adet küpe aldım . Üçünüde beğenerek aldım ama 1. fotoğraftakini bayılarak aldım.Bu küpeyi aldığımda hemen taktım herkes çok beğendi hemen nereden aldığımı sordu :) Fiyatı 3.50 tl 



                           
   
                         
Kipadan bir alışveriş yaptım .Şöyle bir kozmetik reyonunu gezerken . Bu ürünleri gördüm

CLEAN CLEAR PARLAMA KARŞITI LOSYON:Bu ürünü merak ediyordum bir denemek istedim birde 2.70 gibi bir fiyatı görünce hemen aldım .

NEUTROGENA DEEP CLEAN :Bu jelide gezerken gördüm bir denemekte fayda var diye aldım .Fiyatıda baya uygundu.Fiyatı 4 tl 
                                             
FLORMAR MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ : Her zaman bittikçe aldığım bir ürün  her zamanda bu ürünü göreceksiniz :) Fiyatı 2.50 tl 

Benim alışverişim bu kadar okuduğunuz için teşekkürler :)
 

2 yorum:

  1. böyle vahşi hayvanlı bluzlere bayılıyorum ben de! özellikle sweatshirt lerde, harikaymış, buarada küpeleri de çok sevdim!
    güle güle kullan cnm:)))

    YanıtlaSil
  2. Him , hepsi cok güzel , favorim herkesin beğendiği küpe , güle güle giyin , selamlar ...

    YanıtlaSil