25 Şubat 2014 Salı

Rimmel London Kate Moss 101

    Selam arkadaşlar bugün rımmel londonın kate moss serisiniz 101 numaralı renginden bahsedicem


Çok güzel bir pembe 
Mat bir bitişi var 
Dudak kusurlarını belli ediyor
Doğal bir görünümü var 
Üzerine şeffaf gloss uyguluyorum o zamanda çok hoş duruyor 
Kokusunu hiç beğenmiyorum ama bir süre sonra kokusu gidiyor 
Uygun fiyatlı bir ürün 13 tl idi
Genel olarak ben bu ürünün rengini çok beğendim yaz ve ilkbahar aylarında daha sık kullanacağım :) 
Bugünlük bu kadar okuduğunuz için teşekkürler 
Siz bu ürünü nasıl buldunuz ?

4 yorum:

  1. bende de var aynısından çok seviyorum çok doğal :)) ama kokusunu da çok seviyorum genel olarak rimmel rujların

    YanıtlaSil
  2. Bende bu ruju indirimle yarı fiyatına almıştım :) nem vermesi çok güzel özellikle de sarışınlara çok yakışıyor bu ruj :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimde çok uygun oluyor indirimlerde alınması gereken rujlardan :)

      Sil
  3. Very good your, keep going ;)

    YanıtlaSil