2 Mart 2014 Pazar

Avon supershock çift taraflı kalem far

Selam arkadaşlar bugün sizlere avonun çift taraflı kalem farından bahsedicem
Super shock serisinin göz kalemlerini de çok beğenmiştim farlarınıda çok beğendimm

Benim rengim Princess Pink ve Royal Velvet
Sürülmesi çok kolay yumuşacık 
Açık rengini alt kirpiklere ve göz pınarlarımı aydınlatmak içinde çok kullandım 
Sadece bütün göz kapağıma uyguladım üstüne de eyeliner uygulayınca çok hoş duruyor 
Açık rengi baz kullanmadan uygulana bilir kalıcılığı da iyi
Ama mor rengi baz kullanınca daha iyi renk veriyor ve kalıcılığı daha iyi oluyor 




Bugünlük yazım bu kadardı okuduğunuz için teşekkürler 
Siz bu ürünü daha önce denediniz mi nasıl buldunuz bu ürünün ?

6 yorum:

  1. Bende bunun kahve tonunda olanını kullanıyorum çok memnunum canım bu renklerde çok hoşmuş :) Bende blogumda dün aynı ürünü paylaştım bakmak istersen beklerim öpüyorumm çok :*
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Avon supershock serisini denemeyi çok istiyorum :) Kataloguna göz atınca hemen bakıcam bu kalem fara :)

    YanıtlaSil
  3. Bakmalısın çok güzel renkleri var :))

    YanıtlaSil
  4. Avonun beğendiğim tek kalem serisi gerçekten çok başarılı.

    YanıtlaSil