22 Mart 2014 Cumartesi

LİMONİAN İLE TANIŞMAM

Selam arkadaşlar bugün sizi yeni tanıştığım bir firma ile  tanıştıracağım  http://www.limonian.com/default.asp
Böyle değişik ürünler denemeyi ve yorumlamayı seviyorum benimde ilk kez duyduğum ve denediğim bir marka . Bana denemem için bir kaç tester ürün gönderdiler onlara teşekkür ederim

GELELİM YORUMLARIMA


Skin Ceramic BB Krem : Kimyasal koruyucu, talk veya mineral yağ içermez. BB kremin asıl işlevi olan cilt dinlendirici ve onarıcı fonksiyonuna odaklanmıştır. Hafif ve rahatlatıcı kullanım vadediyor

BB krem ama yapısı fondöten tarzında yani biraz bb kremi göre sert.  Kolayca dağıttım ama biraz daha yumuşak olabilirdi
Kalıcılığı 4-5 saat
Kapatıcılığı bana göre tam iyi geldi yani çok büyük cilt kusurlarınız yoksa kapatıcılığı gayet iyi olabilir
Bu linkten ulaşabilirsiniz :  http://www.limonian.com/productdetail.asp?id=25


Juntenshi All In One Gel Cream
5 ürün özelliğini (tonik, losyon,esans krem ve makyaj bazı) bir arada toplayarak ve uygun fiyatlı bir ürün olduğunu vadediyor
Paraben , mineral yağ ve koruyu madde içermemesi benim açımdan büyük bir artı denemektir
Rahatsız edici bir kokusu yok
Az sürdüğünde bütün yüzüne yetiyor
Nemlendirmesini beğendim
Jel bir krem ama yapış yapış yapmadı
Bu linkten ulaşabilirsiniz http://www.limonian.com/productdetail.asp?id=17


Cyber Shine Temizleyici Oksijen Maskesi
Beni rahatsız edecek kadar bir kokusu yok. Hatta gül suyu gibi bir kokusu var .
İlk sürdüğümde jel kıvamındaydı sonra ürün beyazlamaya ve köpürmeye başladı .O köpürmeyi bütün yüzüme dağıttım ve yüzüm beyaz köpük oldu. Dağıtması çok kolay yumuşacık o yumuşaklığı çok beğendim . Sonra da yüzümü ılık su ile yıkadım . Yıkadıktan sonra yüzüm sanki pürüzsüzmüş gibi ve karma bir cildim var ama o yağdan eser yokmuş gibi hissettim
Bu ürünü birde makyaj temizlemek için kullandım o zamanda gayet başarılı buldum bütün makyajı çok güzel temizledi,

Bugünlük bu kadardı okuduğunuz için teşekkürler :)))

Yarın YGS sınavım var herkesin dualarını bekliyorum inşallah hayırlısı neyse o olur . Yarın sınava girecek bütün arkadaşlara da başarılar diliyorum

2 yorum:

  1. Ben yeni bir bb krem ariyorum. Suan Niveaninkini kullaniyorum ama senin gösterdigin gibi o da biraz fondöten gibi ve öyle hic sevmem. Ama daha iyiyisini bullamadim daha.

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garnier bb kremi dene ondan çok memnunum limonian bb krem onuda beğendim biraz sert ama dağıtması kolayy

      Sil