28 Nisan 2014 Pazartesi

NUXE BRIGHTENING PROGRAM BB KREM

Selam arkadaşlar bugün sizlere nuxe bb kreminden bahsedicem



Paraben içermez, Komedojenik değildir.   Mineral yağ, renklendirici ve hayvansal madde içermez.

30 ml bir ürün
SPF 30 içeriyor bu yönünü çok sevdim
Sarı alt tonlu
Akışkan ama Yapısı biraz sert
Cildime uyum sağladı diyemem çünkü dağıtması çok zor fırça yada elimle dağıtsam bile dışarı çıktığımda bir bakıyorum yanağımda bb krem duruyor tekrar elimle dağıtmak zorunda kalıyorum ,
Kapatıcılığı az sorunlu ciltlere tavsiye etmem çok az kusurlu olan ciltlere tam uyum sağlaya bilir benim cildimde kapatıcılık sağlamadı
Burum kenarlarım da kuruma oldu
Ama sivilce yapmadı


Bu ürünü eczanemizde gönderdi sayfasına ulaşmak için BURAYA  TIK TIK
Bir çok ürün mevcut bir sayfaya bakın derim :)
Siz bu ürünü daha önce denediniz mi ?

3 yorum:

  1. Ilkkez görüyorum bu ürünü,Brigthening yazinca bir heycanla okumaya basladim, ama maalesef iyi degilmis. Böyle iyi bir BB veya CC kremi falan bulsam süper olacak, günes korumali birsey istiyorum bende yaz aylari icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garnier bb kremini severek kullanıyorum yazısı da mevcut bloğumda :)

      Sil
  2. Alınmayacaklar listesine eklendi o zaman :)

    YanıtlaSil