30 Eylül 2014 Salı

Konuk Yazar : Fashion Gurusu

Selamlar
Bugünkü konuk yazarımız Fashion Gurusu  bloğunu ziyaret etmeyi unutmayın





Öncelikle kendimi tanitmam lazim sanirim. Ismim zeynep ve nazlican. 92 dogumluyum. Universite okuyorum. Ayni zamanda calisiyorum. Gerci su siralar is degistirme telasi yasiyorum. Bekarim. 4 senedir birlikte oldugum biri var. Blog yazmaya yakin zamanda basladim. Takip etmis oldugum belli basli bloggerlar vardi. Bende bu ise girismek istiyordum fakat hem kendime guvenim yoktu hemde vaktim. Hem calisip ayni zamanda okuyorum. Okulumla bile ilgilenemedigimden bloga hic vakit ayiramam diye dusundum. Sonra bir sekilde buralarda buldum kendimi. Eglenmeyi cok seviyorum. Zaten yazilarimda da buna agirlik vermeye calisiyorum. Belli bir alan cizmedim kendime. Aklima ne gelirse yaziyorum. Begendigim bir urun olursa goklere cikartirim begenmedigim urun firmalari korksun benden hahahah. Deneyip begendigim, begenmedigim her seyi paylasirim. Mesela en favori 5 ürünüm şunlar;

-Urban Natural's argan yağı saç bakım serumu.
-Mac Cyber ruj
-Zeytinyağlı sabun
-Clinique anti-blemish serisinde köpük temizleyici
-The balm Betty-lou manizer aydınlatıcı (allık olarak kullanıyorum)

Unlulerin giybetini yapmadan duramam. Kim ne giymiş, kiminle nerde yakalanmış benden sorulur :P Umarim sizlere kendimi sevdirebilmisimdir. Hepinizi beklerim bloguma iyi,kotu saygi cercevesinde butun yorumlarinizi bekliyorum. Hepinize bol sans, saglik, mutluluk, huzur ve ask diliyorum :) Hoscakalin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder