9 Ekim 2014 Perşembe

Konuk Yazar : Esra İle Makyaj

Selamlar
Bugünkü konuk yazarımız http://esrailemakyaj.blogspot.com.tr/  bloğuna uğramayı unutmayın :))
Sizde konuk yazar olmak isterseniz wother17@hotmail.com mail atın

Herkese merhaba ! İsmim Esra, Esra’s Makeup World isimli blogun yazarıyım. Blog ismimden de anlaşılacağı gibi kozmetik üzerine yazıyorum ve hepinizi makyaj dünyama bekliyorum
Bugün Sedef ile Moda Makyaj blogunun konuk yazarıyım ve sizlere 5 favori makyaj ürünümden bahsedeceğim. Hadi başlayalım

Genel olarak bahsedeceğim 5 ürün şu şekilde;

favori beş ürün



1) M.A.C MATCHMATER FONDOTEN; Yaklaşık 2 aydır benimle ve vazgeçilmezim olmuş durumda neredeyse her cilt tonuna uyan bir ürün kendi renginizi rahatlıkla bulabilirsiniz ve yarı-mat bitişli olması beni cezbediyor.




2) The Balm / Hot Mama; The balm markasıyla tanışmamı sağlayan ve aldığım günden beri elimden düşmeyen şeftali tonlarının en güzeli  Hot Mama, içinde hafif ışıltıları bulunan ve kalıcılığından gayet memnun olduğum bir allık. Zaten bu allığı sevmeyen yok dimi ?




3) Maybelline Jel Eyeliner – Black; Benim gibi eyeliner sürmekte pek başarılı değilseniz ve pratikle bunu başarmak istiyorsanız size böyle alalım. Aldığım günden beri elim başka bir eyeliner a gitmedi. Verdiği siyahlık ve kalıcılık harika. Sadece jel kıvamda olduğu için çabuk kuruyor.





4) Essence Şeffaf Kaş Jeli; Uçuşan kaşlara elveda  Gün içinde elim sürekli o kaşları düzeltme durumunda artık alışkanlık olmuş ta ki bu ürünle karşılaşıncaya kadar. Harika bir etki yaratmıyor ama en azından benim kaşlarıma sahip çıkarak uçuşmasını engelliyor



5) Essence Lipstick/ Love Me – no 13; Bu ruj yakın bir zamanda alındı ve rengini çok beğenerek almıştım çok tatlı bir pembe  neredeyse dudak rengine yakın, her makyaja uyum sağlayacak ton da. Bu yüzden son zamanlarında favori ruju budur.




Benim Favori  5 ürünüm bu şekilde idi. Beni bloguna konuk ettiği için Sevgili Sedef’e teşekkür ediyorum. Ben yazarken çok eğlendim umarım sizlerde beğenmişsinizdir

Blog : http://esrailemakyaj.blogspot.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder