1 Kasım 2014 Cumartesi

Hayat Mimi


Selamlar
Sevgili http://buraliolmayanlarlokali.blogspot.com.tr/   beni mimlemiş bende cevapladım . Mimlediği için kendisine çokkk teşekkürler :)

1) Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
Bu aralar yeni üniversiteye başladım .Okula, derslere ,yeni arkadaşlara alışmaya çalışıyorum.

2) Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?
Herkes için hayat önemlidir benim içinde hayat önemli . Tabi ailemin hayatıda önemli her zaman ben ben ben diyen biri değilim

3) Kendini bir kenara çekip düşündüğün olur mu?
Başımı yastığa koyduğumda her zaman o günün değerlendirilmesini yaparım . Ben bugün ne yapmışın ne doğru ne yanlış diye bir analiz ederim

4) Nefret ettiğin bir alışkanlığın var mı?
Var ama alışkanlıklarımı değiştirmeye çalışıyorum

5) Bu hafta içinde neler yaşadın?
1. soruda yanıtladığım gibi üniversiteye alışma süreci

6) Hayat?
Her zaman istediğimiz gibi gitmiyor .

7) Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?
Biraz değiştiğimi hissediyorum

8) Hayattan beklentin neler?
Klasik olacak ama  Sağlık,mutluluk,huzur ...

Benim mimlediklerim   http://baharyildizi.blogspot.com.tr/ ve http://bornova74.blogspot.com.tr/

6 yorum:

  1. Üniversite hayatında başarılar canım :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum Sevgili Sedef, büyük bir memnuniyetle cevapladım soruları :) Ayrıca sana yeni okul hayatında kolaylıklar diliyorum :) Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkürler ederim cevapladığın için :)) Teşekkürler :)

      Sil
  3. çok teşekkür ederim sedef'cim mim için hemen bende cevaplıyorum büyük bir zevkle :) başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil