13 Kasım 2014 Perşembe

Konuk Yazar : İşin Aslı

Selamlar
Eğer sizde bloğumda konuk yazar olmak isterseniz wother17@hotmail.com mail atın :))


Konuk yazarımızın bloğuna uğramayı unutmayın kisacasiherseyburada.blogspot.com

Selamlar herkese:) Ben bugünün konuk yazarı Aslıhan Murat. 10.sınıfta okuyorum ve İŞİN “ASLI” adında bir bloğa sahibim. Bloğumda genel olarak kozmetik içerikli yayınlar var. Ziyaretlerinizi bekliyorum.kisacasiherseyburada.blogspot.com

Bugün bu yazımda sizlere favori 5 ürünümden bahsedeceğim. Başlayalım bakalım:)





1)      Maybelline Baby Lips/Cherry Me: Fazla renk vermediği için tercih ettiğim bir ürün oldu kendisi. Hem nemlendirmesi güzel hem de kiraz tonlarında bir renk vermekte.

2)      Pastel Kisses Lip Balm/ Şeftali&Papaya: Bu ürünü daha çok ambalajı için aldım. Likit eyeliner ambalajlarına benziyor. (Çok şiriiiinnn) Rengi turuncu tonlarında ve nem vermesi orta derecede. Aslında nem verişinden çok ambalajı için alınabilir. Çünkü üst kısmında uygulama yapabileceğimiz fırçası bulunmakta.

3)      Garnier BB Krem: Ürünün çok satanlara girdiğine yemin edebilirim. Heryerde yorumlarını görüyordum. Kimi beğenmiş, kimi beğenmemişti. Benim de elim  uzun süre boyunca gitmişti, ancak almamıştım. Geçen nasip oldu aldım. Çok memnun kaldım. Cilt tipim karma olduğu halde bende çok parlatma yapmadı ve  yazın hiç akmadan yüzümde durdu. Bence sizde denemelisiniz. Fondöten gibi bir kapatıcılığı yok ama iyi işte:)

4)      SHE is a clubber Roll-on Deodorant: Alkol içermeyen ancak aliminyum içeren bir ürün. 40ml lik ambalaj içinde satılıyor ve yumurta gibi bir şekli var:) Ürün vadettiği “24 saat boyunca koruma” yı gerçekten başarıyor. 24 saat boyunca kokulara karşı mücadele etmekteyiz:)

5)      L’OREAL PARIS ELSEVE Extraordinary Oil: İsmi mucizevi yağ. Gerçekten de mucizevi bir ürün. Fiyatı da çok uygun.  Yanıklara, kırıklara iyi geliyor ve saçları mükemmel bir şekilde paylatıyor. Yakında bloğumda bu ürünün ayrıntılı değerlendirmesini yazacağım.




Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bu fırsatı bana verdiği için de Sedef Abla’ya teşekkürlerimi sunuyorum. Görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder