5 Şubat 2015 Perşembe

Wet n Wıld Rose Bud Ruj

                                                                        SELAMLAR
Wetn wıld gratise gelince çok sevinmiştim . Uygun fiyatlı ve kaliteli ürünleri var . Tabi birde indirime girince almamak elde değil . İşte tamda indirimde tanıştığım ruj . Rose Bud ruju .


AMBALAJ ??
Ambalajı üst taraftan rujun rengi gözükmesi çok güzel . Ama ambalajında sevmediğim yani dış kısımda kalan ruj içeri girmiyor ve sürdükten sonra kapağını kapadığımız zaman ambalajına illa bulaşıyor ve kötü bir görüntü oluyor .

YORUMLARIM ??
Rujun sürülmesi çok kolay ve dudaktaki hataları belli etmiyor .
Kalıcılığı çok iyi  eğer bişey yemediğiniz sürece dudağınızda uzun süre kalıyor .
Dudaklarımda kuruluk yapmadı .

Fiyatı : İndirimden 5.75 aldım indirimsiz de 9.50 falan

Dudağımda çekmiş olduğum fotoğraflarda parlak çıkmış ama bu kadar parlak değil hatta mat .







Bana Ulaşabileceğiniz Yerler

http://instagram.com/sedefcoskunn
https://www.facebook.com/sedefilemodamakyaj
wother17@hotmail.com

32 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş ama keşke ambalajları daha kaliteli olsa bu rujların herkes ambalajdan şikayetçi inşallah değiştirirler :( NYC rujlarda da aynı sorun var wet'n wild'da da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajlarını değiştirmeliler bende birçok kişiden duydum

      Sil
  2. Ayyy rengine bayıldım canım ya :) maalesef bizim burda gratis yok o kadar da söylüyorum açın diye :C

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok hoş :) Güle güle kullanın.
    Blog keşif etkinliğinden geldim, takibe aldım. Bana da beklerim :)
    http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş,fiyatıda uygun ama kenarlara bulaşması kötüymüş .

    YanıtlaSil
  5. rengine bayıldım.iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  6. Bende wetn wild rujlarını çok severek kullanıyorum bu rengi de çok güzelmiş, bir de ambalajlar değişse daha da güzel olacak :)

    YanıtlaSil
  7. Rengi cok güzelmis cidden, sana da cok yakismis. Ambalaj konusunda son derece haklisin, rujlarin en sinir oldugum yani. Bir care bulsa wet n wild keske :)

    YanıtlaSil
  8. Bu renk bende de var ama bende daha pembe duruyor. Kalıcılık da 10 numara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak rengine göre değişe bilir :) Aynen kalıcılık iyi :)

      Sil
  9. rengi gercekten cok ama cok guzelmıs harıka bır yazı olmus ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
  10. Sedef hanim uzun süredir sizi takip ediyorum çok bilgilendirici yazılar paylaşıyorsunuz emeklerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  11. Bu rengi seviyorum (: elinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Renk çok hoş ancak maalesef bu seri bende çizgilere doluyor.. :(
    Bu arada bana da beklerim :) beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. çok seviyorum wetn wild rujlarını. özellikle bu ve bir de pink suga. tavsiye ederim =)
    gizemeslek.blogspot.com bana da beklerim =)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim, takipteyim bana da beklerim http://nursbutik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  15. renk cok seker duruyor ve nemlendırıcı ozellıgı nefıs sankı...sevgıler

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  16. bende gratisten almıştım.Aynen dediğin gibi fotoğrafta parlamış gerçekte mat.hatta mat ruj diye almıştım :)

    YanıtlaSil
  17. Evet dudağında parlak çıkmış.

    YanıtlaSil
  18. Ambalajı gerçekten pek kaliteli değil bildiğim kadarıyla. Ama renk seçenekleri ve rujları süper.

    YanıtlaSil
  19. Wetn Wild ürünlerinde ambalaj sorunu var yaa hele ki rujlarda had safhada. Bu renkte güzelmiş ama bende Bare it all rengi var ve severek kullanıyorum. :)

    YanıtlaSil
  20. renk güzelmiş ancak dağılıyor olması kotu ,ambalaj sorunu hoş değil.. hiç denemedim wetn wild rujlarını ama ojelerini begeniyorum

    YanıtlaSil
  21. Çok güzelmiş rengi. Ama hakikaten ambalajlar çok çok kötü.
    Bir de bendeki gri ambalajlı seri mi farklı acaba, bilemedim şimdi...

    YanıtlaSil
  22. Paylaşım için teşekkürler. Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)

    YanıtlaSil
  23. rengine bayıldım sana da yakışmış :)

    YanıtlaSil