19 Nisan 2016 Salı

Yüksek Bel Pantolon

SELAMLAR

Kısa boyluyum diye şikayet edenler.
Benim boyum 1.55. Ama fotoğraflarda ve normal de uzun göründüğümü söylüyorlar. Çünkü önemli olan doğru parçaları birleştirmek ve olduğundan daha uzun ve zayıf görüne bilirsiniz. 
Yüksek bel pantolon ve gömlek yada bluzunuzu içine doğru kıvırırsanız bir tık uzadınız.
Birde topuklu ayakkabı giydiniz mi tamamdır.
Artık düşük bel pantolon çok tercih edilmiyor sizde 1 tane yüksek bel pantolon alın. 

Pantolonu Satın Almak İçin TIK TIK
Dudak Makyaj Çantasını Satın Almak İçin TIK TIK
Gömlek : Koton 








BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

9 yorum:

  1. Yüksek bel pantalon çok şık duruyor düşük bele göre....balik etliyseniz bel bölgesinide toparlıyor daha hoş duruyor:) iyi bir tercih olmuş cnm

    YanıtlaSil
  2. gerçekten boyumuz aynı ama sen daha uzun duruyorsun :-))

    YanıtlaSil
  3. bende edindim bi tane, ama gömlek ya da bluzu içine sokamıyorum malesef basenlerden dolayı ::D

    YanıtlaSil
  4. tatlııımmmm çok güzelsin :) maşallah tü tü tü

    YanıtlaSil
  5. Canım bende kısayım dediğin gibi hep yüksek bel tercih ediyorum ve giydiklerimi icine sokuyorum cok daha uzun görünüyorum :) Fotoğraflar cok tatlı olmus!

    YanıtlaSil
  6. Ben de 1.56 cm im . Seni çok daha uzun sanmistim resimlerde.

    YanıtlaSil
  7. Ben yüksel beli sevemiyorum bir türlü malesef...

    YanıtlaSil