4 Mayıs 2016 Çarşamba

Farmasi Matte 13 Ruj

SELAMLAR

Farmasiden ilk defa bir ruj deneme şansım oldu.
Tabikide koyu bir ruj seçtim.


Rengi 13 numara.
İlk önce ambalajını beğendiğimi söylemek istiyorum siyah ve mat oluşunu beğendim.
Ruju sürdüğünüzde hemen rengini veriyor hatta çok canlı dikkatli sürülmesi gerek eğer biraz taşırır yada ruju bulaştırırsanız temizlemesi zor olacaktır.
Mat bir ruj.
Dudaklarımı kurutmadı.
Kalıcılığı çok iyi.
Ben genel olarak beğendim diğer renklerine de bakmayı düşünüyorum.
Farmasi katalog olarak satış yapıyor.
Fiyatıni bilmiyorum katalog olduğu için farklılık gösteriyor.











BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

9 yorum:

  1. nefis çok yakışmış :-))

    YanıtlaSil
  2. Koyu ruj = ben :) Sana da çok yakışmış, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Sana bu renkler çok yakışıyor canım.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel rengi, sanada yakısmıs :)

    YanıtlaSil
  5. This is such a pretty shade!! You look so beautiful! <3

    www.myglossyaffair.com
    www.myfashionfootprints.com

    YanıtlaSil
  6. bir de 22 numarayı kullanın ama matte olmayan :D

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım renge,güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  8. sana çok yakışmış renk :)

    YanıtlaSil