24 Kasım 2016 Perşembe

İşlemeli Yelek

SELAMLAR

Bu sene işleme detayları çok öne çıktı ve bir çok üründe de gördük.
Bende işleme detaylı ürünleri çok sever oldum.
Bugünkü kombinimde işleme detayı yeleğimde.
Bence bu kombinimde de star parça yeleğim oldu.
Siyah pantolon, bordo önü deri kolları siyah ürün ile kombinledim.
Kalın topuklu bot tercih ettim.
Yeleğimi bordo kemer ile desteklemek istedim.
Hemde biraz göbeği olanlar için yelek örtücü olacaktır.
Aynı zamanda benim gibi kısa boylu olanlar içinde ince ve uzun görünmenizi sağlayacaktır.
Bence bu kombin ile çok şık görüneceksiniz. 

Yeleği Satın Almak Yada İncelemek İçin TIK TIK TIK







BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

2 yorum:

  1. OMG you look absolutelly amazing :D keep it up!

    NEW DECOR POST | Skandinavian + Ecologic Design.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  2. boyunu çok uzun göstermiş :) güle güle giy 💕

    YanıtlaSil