14 Temmuz 2017 Cuma

İşleme Detaylı Jean ve Tül Bluz

SELAMLAR

İşlemeden vazgeçemeyen sedef bu sefer de işlemeyi abarttı jean ve bluz işleme ikilisini buluşturdu.
İşleme tonları birbirine çok uyunca ikisini bir arada kullanmak istedim.
Tül üzerine işlemeyi çok seviyorum bu bluz de tam benlik. 
Jean de işlemeler biraz büyük olarak kullanılmış ve yırtık detayları da eklenmiş.
Paça kısımları sökük sökük olmasını da sevdim.
Düz ayakkabı ile kullandığımda pek yakıştıramadım o yüzden topuklu tercih ettim bakalım içime sinen düz spor yada babet olursa öyle de kullanmak istiyorum. 

Bluz Karmaten.com
Pantolon TIK TIK TIK





BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

3 yorum:

  1. Great styling
    You look fabulous in her
    Regards
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. That denim jeans is amazing!!! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    YanıtlaSil