7 Ekim 2017 Cumartesi

Gamiss.com Pembe Çantalar

SELAMLAR

Bugün sizlere gamiss.com dan seçtiğim pembe çantaları sizlere  göstereceğim.
Daha önceden de severek alışveriş yaptığım bir site.
Fotoğrafdaki ürün nasılsa aynı ürün elinize geliyor.
Kalite bakımından da bu zamana kadar memnun kalmadığım bir parçaları olmadı.

Sırt çantaları son zamanlarda baya sevildi ve bir çok çeşit çıktı.
Bende pembe üzerinde çiçek detaylı bu çantayı çok sevdim. 
Yaz ve ilkbahara çok yakışacak olan bu çanta kış ve sonbahar aylarına renk katacaktır.

Satın Almak Yada İncelemek İçin TIK TIK TIK


Askı kısımları zincir olan bu çantaya bayıldım.
Çok şık ve aynı zamanda içine bir çok ürünü alabilecek büyüklükte. Büyük çantadan vazgeçemeyenler kesinlikle bu çantaya bakmalılar. Başka bir çok rengi de var.
Satın Almak Yada İncelemek İçin TIK TIK TIK


Çiçek ve zincir detaylı çantayı kendime satın aldım.
O kadar çok beğendim ki fotoğrafdaki aynı ürün ve kalitesi de çok güzel.
Bir çok kombine uyabiliyor.
Başka renkleri de var.
Satın Almak Yada İncelemek İçin TIK TIK TIK


BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

1 yorum: