13 Mart 2018 Salı

Ayakkabı Alışverişim Amiclubwear

SELAMLAR

Amiclubwear dan 3 adet ayakkabı aldım.
Bir çok çeşit ayakkabı bulabilirsiniz. Sadece ayakkabı değil bir çok çeşit kıyafet, çanta, aksesuar ve daha fazlasını bulabilirsiniz.

İlk ayakkabım spor ayakkabı tarzın da ama yüksek topuklu üzerinde yıldız baskıları var.
Rahat olur mu diye çok kararsız kalmıştım ilk giydiğimde rahat edemedim ama ikinci üçüncü giydiğimde normal ayakkabı gibi çok rahat geldi.

İkinci ayakkabım çorap bot. 
Çorap botları çok seviyorum çok rahat oluyor.
Topuklu ve mor ışıltılı çok rahat bir ayakkabı çok sevdim.
Tekrar başka renk yada bu tarz çorap bot çizme tarzında alırım.

Üçüncü ayakkabım ise çok tatlı pembe kadife topuklu ayakkabım.
Renginden dolayı aldığımı eminim tahmin etmişsinizdir.
Topuk kısmı da orta derece topuklu rahat ve güzel bir ayakkabı.

Yıldızlı Ayakkabı TIK TIK TIK
Çorap Ayakkabı TIK TIK TIK
Pembe Ayakkabı TIK TIK TIK




BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER

wother17@hotmail.com

2 yorum:

  1. çok güzeller güle güle giyin bende siteyi inceleyeceğim bu arada bloğuma gelirseniz sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil